Verzending, Retour- en Herroepingsrecht
Ophalen op onze locatie is mogelijk na het maken van een afspraak.
Bestelling worden altijd binnen 3 dagen verzonden, lukt dit niet, dan nemen wij contact op.
Bestellingen die door de brievenbus passen (max. 38 x 26,5 x 3,2 cm) worden met de brievenpost van PostNL verstuurd, grotere bestellingen of met een bepaald gewicht worden als pakket verzonden.
Attentie: producten die >4,00 euro kosten, worden vrijwel altijd met een T&T code verstuurd!
- Nederland € 1,92 PostNL brievenpost geen track and trace
- België € 9,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Europa T1 € 9,00 PostNL pakketdienst geen track and trace
- Nederland € 2,88 PostNL brievenpost geen track and trace
- België € 9,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Europa T1 € 9,00 PostNL pakketdienst geen track and trace
- Nederland € 4,10 PostNL brievenpost met track and trace
- België € 9,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Europa T1 € 9,00 PostNL pakketdienst geen track and trace
- Nederland € 4,10 PostNL brievenpost met track and trace
- België € 9,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Europa T1 € 13,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Nederland € 6,85 PostNL pakketdienst met track and trace
- België € 9,25 - € 15,00 PostNL pakketdienst met track and trace
- Europa T1 € 18,50 - € 40,00 PostNL pakketdienst met track and trace
Hoge verzendkosten buitenland
Vanaf 1 Januari 2020 moeten goederen naar het buitenland apart gefrankeerd worden t.o.v. normale brievenpost, er mogen geen producten meer met gewone postzegels verzonden worden.
Omdat het verschil tussen een goederenzegel en een pakket klein is, wordt er uitsluitend via de pakketdienst naar het buitenland goederen verzonden.
Meer informatie: https://www.postnl.nl/campagnes/online-frankeren-buitenland
Tarieven kan men nakijken op: https://digitalepostzegel.postnl.nl
Levertijd
Nederland
- PostNL claimt binnen Nederland in 1 dag de post te kunnen bezorgen. Uit ervaring blijkt echter dat dit niet altijd gebeurd, uitzonderingen van 8 werkdagen komen nog eens voor, graag begrip hiervoor, heb je de bestelling na 10 werkdagen nog niet ontvangen?, neem aub contact met ons op.
- Daarnaast heeft PostNL aangepaste bezorgtijden rond de feestdagen, houdt dus rekening met vertraging in die periodes.
- Het is mogelijk dat we sommige bestellingen die na 16:00 uur zijn geplaatst ook nog verzenden. Dit is afhankelijk van de tijd die we nog over hebben bij het verwerken van bestellingen.
- Is de bestelling niet binnen 5 werkdagen ontvangen, neem dan contact met ons op
- Bij meldingen van niet ontvangen bestellingen die na 5 werkdagen binnen komen, kunnen wij helaas niets meer regelen wbt onderzoek bij ons of onze verzendpartners.
Met ingang van 13 juli 2014 zijn alle webwinkels verplicht om het herroepingsrecht te hanteren, hieronder vind je een korte uitleg. Helemaal onderaan kun je indien gewenst een formulier downloaden, nodig is dit echter wat ons betreft niet (mag natuurlijk wel). Wat ons veranderd er dus feitelijk niets.
Voor ons maakt het dus niet uit welke methode je hanteert, maar voor jou is even bellen of mailen mogelijk gemakkelijker en sneller !